راهنمای خرید تاپ زنانه یادگیری 50 نکته آموزشی در محتوانویسی مخصوص محتوانویس ها و نویسنده های
loading...

مجله تفریحی سرگرمی تیک و پیک

یادگیری 50 نکته آموزشی در محتوانویسی مخصوص محتوانویس ها و نویسنده های سایت |ضروری عالی کاربردی و قدرتمند

یادگیری 50 نکته آموزشی در محتوانویسی مخصوص محتوانویس ها و نویسنده های سایت |ضروری عالی کاربردی و قدرتمند

ati بازدید : 605 شنبه 13 مهر 1398 نظرات (0)

یادگیری 50 نکته آموزشی در محتوانویسی مخصوص محتوانویس ها و نویسنده های سایت |ضروری عالی کاربردی و قدرتمند

 

آیا پاسخ سوال شما برای مخاطبان شما مهم است؟

INT تئاتر شیکاگو

15 اکتبر 1958. نشست سالانه انجمن مدیران خبرهای رادیو و تلویزیون.

ما در بال تئاتر هستیم. ادوارد مورو تنها در آنجا ایستاده است. به آسانی بیمار کمی به نظر می رسد. او یک سیگار را روشن می کند ... وقتی یادداشت های درخشان او را توسط MC می شنویم ، به برخی یادداشت ها در دستش نگاه می کند. تشویق و تشویق وقتی با او قدم می زنیم به تریبون.

مکث طولانی بی دست و پا ...

"... به كسانی كه می گویند مردم نگاه نمی كنند. آنها علاقه مند نخواهند شد؛ آنها بیش از حد دلپذیر ، بی تفاوت و عایق هستند ، من فقط می توانم پاسخ دهم: به نظر یک خبرنگار ، شواهد قابل توجهی در مورد آن بحث وجود دارد. اما حتی اگر آنها درست باشند ، چه چیزی برای از دست دادن آنها داشته اند؟ زیرا اگر آنها درست باشند و این ابزار برای سرگرمی ، سرگرمی و عایق کاری خوب نیست ، پس این لوله اکنون در حال لرزیدن است و به زودی خواهیم دید که تمام مبارزات از بین می رود. این ابزار می تواند تدریس کند ، می تواند روشن شود. بله ، و حتی می تواند الهام بخش باشد. اما این امر فقط در حدی ممکن است انجام شود که انسان مصمم به استفاده از آن برای این اهداف باشد. در غیر این صورت صرفاً سیم و یک چراغ در یک جعبه قرار دارد. "

فکر می کنید چقدر از اینها در نوشتن محتوا / بازاریابی صدق می کند؟

من می گویم ، بسیاری!                                                                                                                                                 

مصرف کنندگان دنیای سنتی بازاریابی را خاموش کرده اند. آنها دارای DVR هستند تا از تبلیغات تلویزیونی صرفنظر کنند ، غالباً از تبلیغات مجله چشم پوشی می کنند ، و اکنون در "گشت و گذار" در اینترنت آنقدر مهارت پیدا کرده اند که می توانند بدون مراقبت از آگهی ها یا دکمه ها (بدون رعایت آنها) اطلاعات آنلاین را در اختیارشان قرار دهند.

گزارش های مشتری رایگان بازاریابی ما را امتحان کنید!

بازاریابان هوشمند می فهمند که بازاریابی سنتی تا دقیقه کمتر و کمتر می شود و باید راهی بهتری داشته باشد.

راه حل در برقراری ارتباط با مشتریان و چشم اندازهای شما بدون فروش است. این بازاریابی بدون وقفه است. به جای اینکه محصولات یا خدمات خود را گول بزنید ، باید اطلاعاتی را تحویل بگیرید که خریدار شما را باهوش تر کند. اصل این استراتژی محتوا اعتقاد بر این است که اگر ما به عنوان مشاغل ، اطلاعات ارزشمند مداوم و با ارزش را به خریداران تحویل دهیم ، در نهایت با کسب و کار و وفاداری خود به ما پاداش می دهند.

بنابراین سوالی که باید از خود بپرسید این است:

آیا پاسخ سوال شما برای مخاطبان شما مهم است ، آیا نگه داشتن آنها در شب؟ باشه ، شاید بیدار نباشیم ، اما این چیزی است که آنها ناامید از جواب آن هستند.

I. Conte nt

                    (محتوای مفید همیشه باید در هسته بازاریابی شما باشد)          

آ

نکات بیشتر:

نکته 1: راز پنهان کردن در نوشتن مطالب عالی قادر به تولید محتوا است که به نیاز مخاطبان شما پاسخ می دهد. برای پاسخ به سؤالی که دارند یا از چالشی که با آن روبرو هستند کمک می کند.

نکته 2: گوش دادن خود را بر نیاز مشتری خود متمرکز کنید. هر چه بهتر نیازهای آنها را گوش داده و آنالیز کنید ، محتوای جذاب تری نیز خواهید داشت.

نکته 3: اطمینان حاصل کنید که محتوایی که شما تولید می کنید:

  • مربوط
  • مفید
  • عملی
  • تأمل برانگیز
  • Snackabililty
  • در ارتباط بودن
  • قابل اشتراک

 


نکته 4: بنابراین ، بیایید بفهمیم که چه چیزی یک پست / پاسخ خوب را تشکیل می دهد.

  • یک پاسخ خوب به سؤالاتی که مخاطبان شما می پرسند پاسخ می دهد.
  • یک جواب خوب نوید ارزش ویژه ای را می دهد
  • بهترین ارسال های پاسخ در نوشتن مطلب بسیار خاص است. رایج ترین عبارات پست های برتر به شرح زیر است:

آ

آ

بنابراین به نظر می رسد که پستهای پاسخی مشترک ، از 3 عبارت خاص استفاده می کنند که نوشتن ارزش را در عنوان دارند. آنها ساده ، واضح و مشخص هستند. در کل مطالب ، اگر به تعداد اشتراک ها و پیوندها توجه کنید ، به طور متوسط ​​می فهمید که پست های "چگونه" از سایر انواع ارسال پاسخ بهتر است. عناوینی از قبیل "راز" یا "اسرار" در زمینه مباحث مربوط به مصرف کنندگان مانند اسرار یک زندگی طولانی تر یا کاهش وزن بسیار محبوب بودند.

  • پاسخ خوب معتبر و معتبر است

پاسخ خوب به خوبی تحقیق شده است ، دارای حقایق و بینشهایی است که آن را معتبر می کند. برای اعتبار نیز باید توضیح دهید یا نشان دهید که چرا تخصص و تجربه دست اول را در موضوع دارید. شما می توانید با ارائه تحقیقات خود و همچنین مراجعه به تجربه خود و سایر منابع تحقیق ، اعتبار خود را نشان دهید. تجربه خود را به جواب خود بیاورید و همین امر باعث می شود شخصی تر شود.

هرچه تحقیقات شما گسترده تر باشد و از شواهد بیشتری نیز پشتیبانی شود ، پتانسیل ایجاد پاسخی معتبر که به آن اشاره شده است ، بیشتر می شود و از این رو می توان به پیوندها پی برد.

توجه: پست تحقیقاتی موفقیت آمیز در فضای B2B حدود 5000 سهام ، حدود 200 پیوند از 100 دامنه + را به خود جلب می کند.

  • یک پاسخ خوب نمونه هایی از مطالعات و یا موارد موردی را ارائه می دهد

این به نکته فوق در مورد تحقیقات مرتبط است. پاسخ خوب نه تنها منابع تحقیق را ذکر می کند ، همانطور که در سایت هایی مانند ویکی پدیا وجود دارد ، بلکه نمونه هایی نیز ارائه می کند. در بازاریابی B2B پتانسیل قابل توجهی برای ارائه مطالعات موردی آموزنده وجود دارد. مطالعات موردی نشان می دهد که جواب شما بهتر است - زیرا شرکت های واقعی بینش شما را تنظیم کرده اند و نتیجه می گیرند. آنها لازم نیست که مورد موردی باشند که مستقیماً با آنها درگیر هستید - اما یک پاسخ خوب تحقیق شده باید بتواند شواهد و مدارکی را برای پشتیبان گیری از موقعیت خود ذکر کند.

  • بهترین جواب بی موقع است

اگر پاسخی همیشه سبز به یک سوال رایج است ، بدیهی است که پاسخ بهتری را بدست آورید. این همچنین به پاسخ شما اجازه می دهد تا با گذشت زمان پیوندهای بیشتری کسب کنید. سهام تمایل دارند خیلی سریع اتفاق بیفتد ، در حالی که پیوندها تمایل دارند در یک بازه زمانی پیوسته بیشتر بسازند. پاسخ همیشه سبز می تواند در مورد یک دوره زمانی خاص باشد اما از لحاظ مفهومی متناسب باشد ، به عنوان مثال: چرا اوباما در سال 2012 در انتخابات پیروز شد؟

  • بهترین پاسخ بعدی ، پاسخی است که مرتباً به روز می شود

همه پاسخ ها بی انتها نیستند ، برای مثال ، پست در بهترین ابزار رسانه های اجتماعی ممکن است قدیمی باشد. به عنوان مثال ، تاپسی ابزاری عالی برای رسانه های اجتماعی بود اما اکنون دیگر در دسترس نیست. به طور مشابه ، به محض تغییر نرم افزار و معرفی ویژگی های جدید ، پاسخی در مورد نحوه استفاده از Google Analytics نیاز به بروزرسانی منظم دارد. اگر در حال پاسخ دادن به سؤالی هستید که بی موقع نیست ، باید بهترین چیز را در صدر خود نگه دارید. به طور مرتب به روزرسانی مطالب شما زمان می برد اما این فرصت را به شما می دهد که بهترین پاسخ باشید زیرا می توانید هم جامع و هم فعلی باشید.

  • پاسخ خوب جامع و کامل است

این شبیه به نکاتی است که در مورد خوب تحقیق شده اما فراتر می رود. بهترین پاسخ ، فرم جامع و طولانی است. این پست به طور کامل با جزئیات توضیح می دهد و بدون نیاز به مراجعه به جای دیگر به سؤال پاسخ می دهد ، اگرچه همچنان به منابع و مثالها مراجعه خواهد کرد.

ما دریافتیم که پاسخ های فرم طولانی از نظر اشتراک و لینک نیز عملکرد خوبی دارند. ماهیت پست پاسخ اغلب در تیتر به عنوان "راهنمای جامع" یا "راهنمای کامل" به خواننده ارسال می شود. پاسخ های کوتاه به طور کلی با ارزش تر هستند و این در کمتر سهام و لینک ها منعکس می شود.

  • جواب خوب خلاصه دارد

در حالی که پاسخ های خوب به طور کلی فرم طولانی و جامع هستند ، بهترین پاسخ ها نیز حاوی خلاصه ای هستند. ممکن است شخصی تمایل به خواندن کل پست در حال حاضر نداشته باشد و خلاصه ای به آنها اجازه می دهد تصمیم بگیرند که برای نشانی بعدی بوک مارک یا ذخیره کنند. خلاصه خوب ، سهم گذاری را نیز افزایش می دهد.

  • پاسخ خوب به خوبی ساختاری و اسکن شده است

پست های پاسخگویی طولانی باید با استفاده خوب از زیر عنوان ها ، تصاویر و مراحل ساختاری به خوبی ساختار یافته و اسکن شوند. مراحل ساختاری می تواند به شما کمک کند تا خواننده را از طریق پاسخ یا نحوه انجام کاری راهنمایی کند. در مقاله قبلی ما در مورد مطلوب "نحوه ارسال" ، عناصر زیر را که اغلب در پست های "نحوه" استفاده می شود ، بیان کردیم:

  1. مراحل شماره گذاری شده
  2. متن قابل اسکن
  3. تصاویر و فیلم های بدون حاشیه
  4. مطالعه موردی
  5. پیوندها به ابزارها
  6. نکات عملی
  7. پیوند به منابع بیشتر

تعیین اینکه پاسخ پست چیست دقیقاً دشوار است. برای محدود کردن موارد ، ما به پستهایی که در عناوین کلمات و عبارات خاص آنها وجود دارد ، نگاه کردیم ، برای مثال:

  • چگونه
  • راه هایی که (معمولاً قبل از تعدادی)
  • باید بدانید
  • دلایل چرا
  • اسرار
  • راهنمای (به عنوان مثال راهنمای جامع ، راهنمای کامل)
  • چه (هرچند ما مجبور شدیم تمام تست های ویروسی را فیلتر کنیم ، مثلاً شما کدام حیوان هستید؟)

نکته 5: لیست چک لیست نویسندگان محتوا

به طور خلاصه ، اگر شما در حال نوشتن مطالب هستید که به یک سؤال پاسخ می دهد می خواهید بهترین پاسخ باشید. بنابراین این سؤالات را از خود بپرسید تا اطمینان حاصل کنید که بهترین پاسخ را می نویسید:

  • آیا من در حال پاسخ دادن به سؤالی هستم که مردم واقعاً به آن اهمیت می دهند؟
  • آیا من نوید ارزش ویژه ای دارم - آیا مردم می دانند چه چیزی را بدست می آورند؟
  • آیا من اعتبار و اقتدار خود را نشان می دهم؟
  • آیا من با مطالع case موردی و نمونه هایی از ادعاهای خود نسخه پشتیبان تهیه کرده ام؟
  • آیا این پاسخ طی یک سال قابل توجه خواهد بود؟ چه موقع باید آن را به روز کنم؟
  • آیا جامع و کامل است؟ آیا کسی می تواند بدون منبع دیگری به این توصیه عمل کند؟
  • آیا خلاصه واضحی دارم که می توان برای دستیابی به این نکته اسکن شد؟
  • آیا با بخش ها و مراحل ساختاری واضح دارم؟
  • آیا من با ارائه یک الگوی آموزشی واضح ، به طور مؤثر تدریس می کنم؟

اگر می توانید به همه این نکات بله بگویید ، شما در راه رسیدن به بهترین پاسخ خود هستید.

 

نکته 6: به یاد داشته باشید ، با محتوای دیگر ، همیشه "برنده همه چیز را می گیرد"!

بهترین پاسخ های یک سوال کمی بهتر از سایر پست ها نیست ، آنها عملکرد چشمگیری بهتری دارند! همانطور که با اینترنت بسیار زیاد است ، برنده تمام بازی ها را انجام می دهد.

به عنوان مثال ، می توانید پست خود را روی "بازاریابی محتوا" بنویسید اما مگر اینکه بتوانید پاسخ بهتری نسبت به بهترین پست داشته باشید ، تعداد کمی از افراد به جواب شما مراجعه می کنند. حتی 2مین پست برتر در زمینه بازاریابی محتوا ، کمتر از یک دهم پیوندهای بهترین پست را خواهد داشت.

در واقع می توانید ساختمانهای بلند شهری را با بازاریابی محتوا مقایسه کنید. هیچ کس از 5 بلندترین ساختمان یک شهر بازدید نمی کند ، همه مزیت رقابتی به بلندترین ساختمانها می رود. همین مسئله در بازاریابی محتوا نیز صادق است. محتوای بالا با ضریب ده یا بیشتر از محتوای متوسط ​​تفاوت معناداری دارد. همانطور که رند فیککین در پست خود در خصوص تولید محتوای 10 برابر اشاره کرد ، این بازی به طور فزاینده ای یک بازی برنده است. مردم بهترین پست را در مورد یک موضوع پیوند می دهند و به اشتراک می گذارند تا یک مقاله متوسط. برای به دست آوردن کشش باید مطمئن شوید که بهترین مطالب را دارید که پاسخگوی نیاز مخاطبان شما باشد.

نکته 7: نکته اصلی مشخص کردن مناطقی است که می توانید در آن مسلط شوید ، نسبت به رقبا ، جایی که می توانید بلندترین ساختمان باشید. جنبه رقابتی شما می تواند ناشی از تحقیق ، مطالعات موردی یا دانش خاص باشد. یا می توانید جامع ترین مطالب یا بهترین فیلم را تهیه کنید. برای تبدیل شدن به بلندترین ساختمان زمان لازم است. اما در راه شما می توانید سریعترین رشد ، عجیب و غریب ترین ، متفاوت ترین ... به نوعی محتوای شما مجبور به برجسته کردن است.

آیا می توانید پاسخ بهتری نسبت به پاسخ های برتر فعلی ارائه دهید؟ اگر اینطور نیست ، پس به دنبال پاسخ دادن به یک سؤال متفاوت باشید که در آن می توانید بهترین پاسخ باشید.

نکته 8: محتوای خوب ROI گسترده دارد

پاسخ های خوب برای سوالات متداول دارای ماندگاری بالقوه ، همیشه سبز هستند ، زیرا مردم همچنان به این سؤال می پردازند و به دنبال جواب می گردند. به عنوان نمونه ، این مطلب را منتشر كنید كه 7 سال پیش توسط Copyblogger در "9 فرمول سرآمد اثبات شده" منتشر شده است . این پست هنوز هم در نتایج برتر Google برای جستجو در مورد عناوین بیش از 7 سال پس از انتشار منتشر شده است. این پست بی انتها است زیرا مردم تقریباً هر بار که می نویسند ، همچنان در مورد فرمول های عنوان سوال می کنند. بنابراین پست بعد از این همه سال همچنان به ترافیک و آگاهی ادامه می دهد. بسیاری از ما نمی توانند به مطالبی که 7 سال پیش نوشتیم ، اشاره کنند که امروز هنوز هم این تجارت را انجام می دهد. این نشان دهنده بازده قابل توجه سرمایه گذاری هنگام ایجاد بهترین پاسخ در پاسخ است.

نکته 9: این عناصر اساسی عاطفی در پشت محتوای ویروسی را بررسی کنید ، ببینید آیا می توانید از هر یک از این عوامل برای جالب تر کردن محتوای خود استفاده کنید:

                           

نکته 10: چالش واقعی در ایجاد محتوای عالی ، ترکیب مقادیر زیادی از مطالب در مدت زمان کوتاه و نگه داشتن آن برای مخاطب هدف و جذاب بودن آن است. بنابراین وقت خود را بهینه کنید. (در وبلاگ بعدی ظاهر می شوید!)

 

توجه: هر سایتی به محتوای سنگ بنای نیاز دارد ، چیزی که سایت شما را متمایز می کند ، جامع و معتبر است. چیزی که مردم شما را برای آن می شناسند ، به آن پیوند داده شده و دوباره به آن باز می گردید. شروع به کار روی آن کنید.

دوم مشتری

                    (قبل از سرمایه گذاری در محتوا بدانید مخاطبان شما چه می خواهند)

آ

نکات مربوط به نوشتن مطالب بیشتر:

بعضی اوقات ، نویسندگان محتوا خود را بازاریاب نمی دانند . پیامد ؟ آنها در پایان به سادگی نویسنده هستند و از همان منظری که یک بازاریاب در نظر می گیرند استفاده نمی کنند.

به یاد داشته باشید ، بازاریابی همیشه با این سؤال آغاز می شود ، "مخاطب ما کیست؟ "

جواب اغلب به صورت personas می آید. یک شخص به شما امکان می دهد به مشتری نگاه کنید ، درک کنید که از کجا می آیند و نیازها و خواسته های آنها را مرتفع می کنید. اریک مورفی در مقاله HubSpot خود در مورد این مشکل نوشت:

وی ادامه داد: "بازاریابان محتوا بازاریاب هستند ، و دقت کافی بخش اساسی کار است. مانند هر کمپین بازاریابی ، درک اینکه مخاطبان شما چه کسی هستند ، به دنبال چه چیزی هستند ، جایی که آنها را پیدا می کنید ، و چگونه می توانید موثرترین پیام را ارسال کنید برای موفقیت عمدی ضروری است. مطمئناً ، هرچند وقت بدون تحقیق می توان به خوشبختی رسید ، اما بدون درک صحیح اجزای مدل زیر ، موفقیت قابل تکرار ممکن نیست. "

اگر می خواهید این مشکل را حل کنید ، این کاری است که شما باید انجام دهید. شما باید به تحقیق در مورد مخاطبان خود بپردازید ، آنچه را که می خواهند بفهمید و محتوا را که پاسخگوی نیازهای آنها باشد ، ارائه دهید هیچ میانبری وجود ندارد.

نکته 11: مخاطبان شما چه می خواهند؟

شما باید اطلاعات و محتوایی را که مخاطبان شما می خواهند تحویل بگیرید. و برای درک این که دقیقاً چیست ، باید به چالش ها ، آرزوها و نگرانی های بالای ذهن آنها توجه کنید و به آنها توجه کنید.

در بالاترین میزان بودجه ، شما می توانید با انجام تحقیقات بازار و مصاحبه با چشم انداز و مشتریان ، آن بینش ها را بدست آورید. سپس شما personas خریدار را توسعه داده و محتوای خود را با افراد در نظر می گیرید.

نکته 12: خریداران / اشخاص مشتری

personas خریدار در درک سوالات با ارزش است. آنها توسعه دهندگان محتوا را قادر می سازند مخاطبان خود را درک کنند و از همه مهمتر نوع محتوا که برای آنها ارزشمند و مفید خواهد بود. و البته ، شما یک شخصیت هستید. اگر در زمینه خود متخصص هستید ، زمانی بود که نبودید. سؤالاتی را که می خواستید هنگام شروع کار بپرسید به یاد داشته باشید - اکنون زمان نوشتن پاسخ قطعی برای دیگران است؟

  • با ایجاد شخصیت های مختلف در مورد کاربران بالقوه مختلف محصولات و خدمات شما ، و همچنین جایی که آنها در قیف قرار دارند ، به شما کمک می کند مناطقی از فرصت را برای محتوای خود مشخص کنید.
  • تحقیقات گسترده ای را در مورد مشتری موجود انجام دهید ، آنها چه کسانی هستند ، چه کاری انجام می دهند ، جایی را که بصورت آنلاین می گذرانند ، نحوه مصرف محتوا و نحوه ترجیح دریافت آن را انجام می دهند. سپس ما از آن شخصیتهای تجاری را ایجاد می کنیم. این یک روش آسان یا سریع نیست. به زمان و مقدار زیادی از چربی های آرنج زمان می برد.
  • شما به احتمال زیاد از قبل داده های مشتری را در اختیار دارید - خواه داده هایی باشد که از طریق آنالیز شما ، تاریخچه الگوهای خرید مشتری ، نظرسنجی از مشتری و موارد دیگر یافت می شود. بنابراین آن را بشکنید و شروع به تجزیه و تحلیل کنید. آنچه را که دارید شناسایی کنید و از سطح بالایی به آن نگاه کنید. ممکن است شما مستقیماً از این تحقیق اولیه رفتارها و الگوهای قوی را پیدا کنید (البته در اینجا متوقف نشوید). در حالی که قطعاً تعداد حکایات داده نیستند ، گاهی اوقات داستانهای خوب پدیدار می شوند.
  • شما می توانید این کار را به چندین روش مختلف انجام دهید. اولین چیز این است که لیستی از سؤالاتی را که می خواهید از مشتریان و کارمندان مشاغل بدانید ، جمع کنید. هنگامی که پاسخ آنها را گرفتید ، آنها را در الگویی که می توانید از آنها برای شناسایی الگوها استفاده کنید ، کامپایل کنید. این یک روش آسان برای ردیابی روندها ، بلکه مراجعه به طور مداوم به داده ها به شما می دهد.
  • همچنین می توانید از نمودار جستجوی نمودار و سایر ابزارها برای شناسایی افرادی که مشترک هستند ، چه کسانی هستند ، علایق آنها ، در جایی که در وب و سایر اطلاعاتی که به داستانهایی که ایجاد می کنیم ، آویزان شوید ، استفاده کنید.

 


نکته 13: چرخه خرید را درک کنید

ایده ها همچنین از درک مکان مخاطبان شما در چرخه خرید ناشی می شوند. نیازهای آنها و نوع محتوا بستگی به مراحل مختلف چرخه خرید دارد (اشاره: مراحل مختلف برای تبدیل به مطالب مختلف متکی هستند). هنگامی که شما قادر به ایجاد آن دسته از افراد و پیدا کردن آن نیازها ، بقیه بخش سرگرم کننده است! بازاریابی محتوا مانند جمع کردن یک معمای عالی است ... شما فقط باید ابتدا همه موارد جالب را پیدا کنید.

نکته 14: با تیم های مشتری مدار کار کنید

همکاری با تیم های فروش و پشتیبانی مشتری خود را برای اطمینان از ایجاد محتوا در مورد سؤالات متداول از مشتری در مورد محصول خود ، مشاوره در مورد غلبه بر موانع و هر چیز دیگری که مورد نیاز آنها است ، به دست آورید.

مورد: VerticalResponse به تازگی راهنمایی در مورد ارسال ایمیل بر اساس مکالمه ای که با تیم فروش خود داشته اند ایجاد کرده و آن را به عنوان بارگیری ترین راهنمای آنها در سه ماهه تبدیل کرده است. آنها همچنین سندی را ایجاد کردند که در آن هر قطعه محتوائی را که خود ایجاد کرده اید ، به نقشه و محصول موردنظر خود ، وضعیت قیف و پیوند با محتوا نقشه برداری شده تا همه افراد در سازمان خود بتوانند به آن دسترسی پیدا کرده و محتوا را به اشتراک بگذارند. با مشتریان خود

آ

III. ارائه

                    (چگونه مشتریان شما دوست دارند که محتوا را مصرف کنند؟)

آ

نکات مربوط به نوشتن مطالب بیشتر:

این مورد قبلاً اتفاق می افتد که فروش بیشترین فشار قیف فروش را به خود اختصاص می دهد ، در حالی که بازاریابی نقش بسیار فراموشی و فراموشی داشت. اما با ظهور شفافیت روزافزون ، و اتصال به اینترنت ، بازاریابی مسئولیت های روزافزون و بیشتری را به عهده گرفته است که بطور سنتی با فروش انجام می شود.

به عبارت دیگر ، خود قیف از یک قیف فروش سنتی به یک قیف بازاریابی محتوا در حال تغییر است ، که بسیاری از مارک ها هنوز تلاش خود را برای کشف کردن انجام می دهند. اکنون بازاریابان با هدف قرار دادن هر قسمت از قیف با انواع محتوای منحصر به فرد و مرحله ای خاص که به صلاحیت ، تغذیه و تبدیل هدایت به مشتریان پرداخت می کنند ، می توانند از طریق فروش بی سابقه ای از فروش پشتیبانی کنند. و روزنامه ها تنها راهی برای حفظ مشتریان پرداخت کننده دیگر نیستند. استفاده استراتژیک از محتوا دنیایی از فرصت ها را باز می کند. این شامل راه هایی برای تغییر مجدد محتوای سرپرستی شما ، یادگیری چگونگی انواع مختلف محتوا قسمت های مختلف قیف است که یک کلید برای یک استراتژی موثر بازاریابی محتوای است.

در اینجا شرح ساده ای از قیف بازاریابی محتوا به نظر می رسد:

  • منجر می شود
    • آگاهی / چشم انداز غیرمجاز
      • صفحات فرود
      • فیلم های توضیح دهنده
      • بازیگونهسازی
    • علاقه / ارتباط اولیه
      • اینفوگرافیک
      • لیست های چک
  • چشم اندازها
    • ملاحظه / بحث اول
      • راهنماها
      • چگونه به فیلم ها
      • رسانه های اجتماعی
    • قصد / راه حل را کشف کنید
      • کاغذهای سفید
      • کتابهای الکترونیکی
      • وبینارها
    • ارزیابی / مقایسه
      • مطالعات موردی
      • برگه های اطلاعات
      • فیلم های نسخه ی نمایشی
  • مشتریان
    • تبدیل / خرید
      • توصیفات / بررسی
    • ارتباط با مشتری / خدمات
      • خبرنامه های ایمیل
      • پست های وبلاگ
      • رسانه های اجتماعی
    • حفظ / وفاداری
      • پیشنهادات / کوپن ویژه
      • مسابقات / مسابقات

بنابراین نوع / فرم محتوای همیشه باید به مشتری Persona و موقعیت وی در چرخه خرید بستگی داشته باشد.

 


نکته 15: اشکال مختلف محتوایی که کار می کنند چیست؟

تحقیقات می گویند که بیشتر محتوا بسته به نوع محتوا به دنبال به اشتراک گذاری یا پیوند است ، به عنوان مثال آزمونها عمدتاً سهم می گیرند. مطمئناً دستیابی به سهام به جای پیوند ، برای محتوا بسیار ساده تر است. با این حال ، محتوای پاسخ خوب همانطور که دیدیم به پیوندهایی دست پیدا می کند. این بدان معنی است که پست های پاسخ ، به ویژه ارسال های فرم طولانی ، توانایی دستیابی به سهم و پیوند را دارند ، یک نکته شیرین جادویی در هنگام بازاریابی محتوا.

بیایید نگاهی به بالاترین محتوای مشترک بیندازیم. من به قیف فروش نگاه کرده ام و نمونه هایی از الهام بخش از محتوای بسیار اشتراکی را که توسط برخی از شرکتهای پیشرو ارائه شده است ، شناسایی کرده ام.

  • محتوای تحقیق

بیشتر مخاطبان B2B علاقه مند به یافته های تحقیق جدید و چگونگی تأثیر آن بر کارهایی هستند که انجام می دهند. این یک روش عالی برای ارائه بینش و ارزش است بدون اینکه به این نتیجه برسید مانند اینکه محصولتان را خیلی سخت فشار می دهید. مقالات سفید تحقیق مدتها است که جزء محتوای بازاریابی B2B به حساب می آید. نظرسنجی های پژوهشی که به طور مرتب انجام می شود می توانند به مطالب بسیار قدرتمند تبدیل شوند. همچنین می توانید در مورد تحقیقات شخص ثالث اظهار نظر کرده و به اشتراک بگذارید.

بنابراین سوالی که هر بازاریاب باید از خود بپرسد این است:

به چه پژوهشی دسترسی دارید یا می توانید انجام دهید که می تواند در سال 2016 برای مخاطبان شما ارزش داشته باشد؟

  • کتابها و راهنماها

راهنمای طولانی و کتابهای الکترونیکی یکی دیگر از اصلی ترین بازاریابی های B2B است. چه چیزی آموخته اید و چه تخصص منحصر به فردی دارید که می تواند به یک راهنمای مفید یا کتاب الکترونیکی تبدیل شود؟ آیا می توانید چندین پست را در یک قطعه طولانی تر ترکیب کنید؟

  • محتوای مرجع به روز شده است
  • گرایش و هشتگ / محتوای جکینگ اخبار

در انتهای مخالف طیف از مرجع و همیشه سبز ، گرایش به محتوای دارد. این محتوا است که به منظور استفاده از یک موضوع یا روند خاص خاص طراحی شده است. تأثیر و ماندگاری طولانی مدت این محتوا ممکن است به اندازه محتوای مرجع همیشه سبز نباشد اما می تواند به شما کمک کند تا برند شما در بالای روند قرار بگیرد و باعث ایجاد ترافیک قابل توجه شود.

آیا مسائل مربوط به گرایش را نظارت می کنید و آیا می توانید به سرعت درگیر کار شوید؟ روند اینترنت می تواند بسیار کوتاه باشد و اگر اواخر این روند را درگیر کردید ، نمی توانید از ارتباط خارج شوید. بنابراین خطراتی وجود دارد اما صعودی نیز دارد.

  • "چگونه به" و محتوای عملی

بیشتر افراد می خواهند کار خود را بهتر و سریعتر انجام دهند. بنابراین من فکر می کنم مکانی منحصر به فرد برای "چگونگی" محتوا در بازاریابی B2B وجود دارد. این محتوا می تواند مفید باشد و از ارزش واقعی مانند نکات یا راهنما برخوردار باشد. بهترین پست های "نحوه کار" به خوبی ساختار یافته ، تقریبا آموزشی ، با مراحل و تصاویر واضح است.

هدف: مخاطب شما با چه سؤالاتی می پرسد ، با چه مسائلی روبرو هستند؟ آیا می توانید با استفاده از دانش و مهارتهای منحصر به فرد خود ، «چگونه» را ایجاد کنید؟ چگونه می توانید یک سؤال سوزناک "بهترین پاسخ" باشید؟

این قسمت را بررسی کنید تا درک کنید که چگونه "چگونه می توان ارسال کرد" ایده آل است.

  • محتوای تحریک آمیز

شما می دانید که عناوین کار می کند. عناوین مهمتر از همیشه برای جلب توجه و جلب توجه شما هستند. وب سایت بعدی با عناوین خود یک کار عالی انجام می دهد و آنها را تحریک کننده و جالب می کند. آیا می توانید ارتدوکسی موجود را به چالش بکشید یا دیدگاه تحریک آمیز داشته باشید؟ خطرات زیادی وجود دارد ، بنابراین باید مراقب باشید ، اما بحث و جدل توجه شما را به خود جلب می کند.

  • محتوای سرآمد شده و لیست شده

من گاهی اوقات تمایلی ندارم که چگونه لیست های خوب کار می کنیم ، زیرا همه ما در حال غرق شدن در آنها هستیم ، اما سوال کمی وجود دارد که آیا آنها خوب در بازاریابی B2B یا B2C کار می کنند. آنها به ویژه و همچنین فرمی برای محتوای سرپرستی کار می کنند.

  • آزمونها

چه کسی می تواند در مسابقه شرکت کند؟ آزمونها می توانند یک روش عالی برای هدایت آگاهی و ایجاد فرم سبک تر محتوا باشند. سایت هایی مانند BuzzFeed ، PlayBuzz و دیزنی میلیون ها سهم از آزمون ها مانند "کدام شاهزاده خانم دیزنی را در اختیار شما قرار داده اند" رانده اند. در دنیای B2B ما شاهزاده خانم های معدودی داریم (شاید چند طلاق) اما مردم هنوز از یک مسابقه لذت می برند و به خصوص عاشق مسابقه هستند. همانطور که بچه های قصر می گویند ، مثل این است که از یک آینه عبور کنید ، نمی توانید مقاومت کنید.

چه آزمونهایی ممکن است مخاطبان شما را به خود جلب کند؟ شما می توانید آنها را با ابزارهایی مانند Qzzr به سادگی و سریع بسازید .

  • محتوای راه اندازی محصول

البته زمان بازاریابی فرا می رسد که باید در مورد چیزهای شخصی خود صحبت کنید. چگونه می توانید این امر را بدون بازگشت به بازاریابی متوقف به سبک قدیمی یا بروشور صحبت کنید؟

مورد: من به خصوص از راه اندازی محصول IBM Watson Analytics تحت تأثیر قرار گرفتم ، از نظر فنی بتا در اواخر سال 2014 راه اندازی شد. دشوار است بدانید که میزان ارتقاء پرداختی چه مقدار پشت پرده گذاشته شد ، اما محتوای محصول و نسخه رایگان تولید بسیاری از محصولات پوشش این محصول از روند فعلی و علاقه به Big Data بهره می برد. این پرتاب همچنین با یک استراتژی تأثیرگذار همراه بود. افراد مختلفی برای امتحان این ابزار از طریق شبکه های اجتماعی نزدیک شدند. این باعث ایجاد علاقه ، بحث و تبادل نظر اجتماعی شد ، من از این طریق با ابزار آشنا شدم.

آیا محصول اصلی را در سال 2016 راه اندازی می کنید؟ چگونه اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی می تواند به شما در گسترش این کلمه کمک کند؟

  • ابزارها

ابزارها می توانند در ترافیک و آگاهی بسیار عالی باشند و از بعضی جهات می توانند کمی شبیه به آزمونها یا ارزیابی ها باشند. Hubspot با وب سایت Grader خود بسیار خوب عمل کرده اند و امسال LinkedIn با شاخص فروش اجتماعی خود عالی است. این ابزار مهارت های فروش اجتماعی شما را محاسبه می کند و شما را بر روی تعدادی از شاخص ها قرار می دهد. این ابزار یکی از مشترک ترین مطالب در سایت تجاری LinkedIn در سال جاری بود.

  • اینفوگرافیک

اینفوگرافیک ها هنگام استفاده در متن مناسب همچنان به اشتراک گذاشته می شوند. امسال نمونه های بسیار خوبی وجود داشت.

  • مطالعات موردی

این منطقه ای بود که امسال ناامید شد. مطالعات موردی فرصتی عالی برای گفتن داستانهایی بی نظیر و نشان دادن چگونگی افزودن ارزش شرکت به مشتریان به شما ارائه می دهد. با وجود این ، ما تعداد کمی از شرکت ها را یافتیم که مطالعات موردی را به خوبی انجام می دهند و احساس می کنند این فرصتی برای شرکت های B2B است.

گفته می شود ، مطالعات موردی دارای سهم و دیدگاه نسبتاً کمی هستند. چرا این هست؟ آیا دلیل این است که مطالعات موردی طاقت فرسا هستند ، زیرا مردم علاقه کمتری به B2B دارند؟ من فکر می کنم چیزهای بیشتری در مورد مطالعات موردی وجود دارد زیرا من معتقدم که این یک فرصت برای شرکتهای B2B است.

نکته 16: اشکال محتوا

از نظر تئوریک ، همه این فرم های محتوا باید با سفر Persona و Customer از طریق قیف مطابقت داشته باشند.

آه

چهارم نتیجه

                    (اهداف تجاری پشت تولید محتوا)

آ

نکات مربوط به نوشتن مطالب بیشتر:

"نقطه شیرین" جایی است که بهترین مشتریها و محققان به طور فعال با شما درگیر می شوند ، محتوای شما را جذب می کند و آن را با سرعت بیشتری نسبت به محتوای شما به اشتراک می گذارد. پیدا کردن نقطه / شیرین شما در واقع ایجاد محتوا را ساده می کند - هر چیزی که نقطه شیرین را تکمیل نکند ، محتوایی نیست که بخواهید زمان خود را صرف تولید کنید. شما می خواهید فقط محتوا ایجاد کنید که حداکثر پاسخ را برای تلاش های شما ایجاد کند.

"نقطه شیرین شما تقاطع بین نقاط درد مشتریان و جایی است که بیشترین اقتدار را با داستانهای خود دارید." - جو پولیزی

این ما را به یکی از سؤالات اصلی برمی گرداند: کجا می توانید کارشناس برجسته جهان باشید؟ "

این امر مستلزم شناخت واضح از مأموریت شما به عنوان یک شرکت ، شناختن محصولات یا خدمات شما و شناخت دقیق مخاطبان شما است. هیچ راهی برای یافتن نقطه شیرین شما بدون این تمرین وجود ندارد. برای هر استراتژی موثر در بازاریابی محتوای مفید و به ویژه هنگام ایجاد محتوای "نقطه شیرین" هدفمند که با مشتریان شما طنین انداز شود بسیار مهم است. مباحثی که علائق مشتریان و تخصص شما در آن قرار دارد را کشف کنید. این منطقه هنگام صحبت مستقیم با مشتریان در بازارهای هدف شما ، لحن و پیام محتوای شما را تعریف می کند.

  • کدام جنبه های محصول / محصولات شما بیشترین جذابیت مشتری را دارد؟
  • آیا شما بیش از یک بازار هدف دارید؟
  • چه مشکلی برای آنها حل می کنید؟
  • چه ارزشی به زندگی آنها می آورید؟
  • چه چیزی شما را در بازار منحصر به فرد می کند؟
  • مشتریانی را معرفی کنید که محصولات و خدمات شما را به طور فعال تبلیغ می کنند.
  • به آنها بگویید که چرا شما را دوست دارند؛ چه ارزش هایی را به اشتراک می گذارید؟

دانستن اینکه مشتریان شما محتوای شما را از کجا و چگونه مصرف می کنند به شما امکان می دهد محتوا ایجاد کنید که با وسیع ترین بخش مخاطبان شما ارتباط برقرار کند.

  • برای اینکه حداکثر تأثیر داشته باشد ، محتوا باید متغیر و در دسترس باشد.
  • آیا آنها به صورت آنلاین می خوانند ، فیلم می بینند یا از اتصالات تلفن همراه استفاده می کنند؟
  • محتوایی ایجاد کنید که با مصرف مخاطب سازگار باشد.
  • مرتباً مطالب تازه ارسال کنید تا مشتریان درگیر و گفتگو با شما باشند.

هنگامی که نقطه شیرین خود را تعریف کردید ، آن را بنویسید. آن را به بخشی از استراتژی محتوای خود تبدیل کنید. توضیحات را در تقویم تحریریه خود وارد کنید. نگه دارید همه تولید محتوا را برای پیام رسانی مداوم و اصالت برند در سراسر شبکه های خود متمرکز کنید. برای اطمینان از اعتبار ، محتوای خود را در محدوده تخصص خود نگه دارید. ماندن در نزدیکی و شخصی باعث می شود شما با داشتن مطلبی که:

  • به منافع خریداران شما توجه می کند
  • تخصص برند شما را تأیید می کند
  • در اولویت مخاطبان شما پاسخ می دهد
  • گزاره های ارزش برند شما را تبلیغ می کند
  • با کاربرانی که در آن زندگی می کنند ارتباط برقرار می کند و به مکالمه اجتماعی می پیوندد
  • تبدیل به بسیار قابل تغییر و تبدیل مشتری به طرفداران برند می شود

ضمن تهیه نیازهای مشتریان ، محتوای تولید شده باید اهداف تجارت را نیز برآورده سازد.

 


نکته 17: هدف ایجاد محتوا (یا) چه عواملی را برای اندازه گیری ROI بازاریابی محتوا در نظر می گیریم؟

  • حراجی
  • منجر می شود
  • بک لینک
  • نامزدی (لایک ، سهام ، گفتار)
  • ترافیک
  • قدرت
  • نام تجاری
  • ارجاع
  • دهان به دهان
  • اطلاع
  • طول عمر
  • ارزیابی بازار
  • بررسی ها
  • روابط عمومی
  • بازگرداندن

نکته 18: افراد به دلایل مختلف به مطالب پیوند می دهند و به آن پیوند می زنند

توجه داشته باشید که بیشتر مطالب منتشر شده در اینترنت به سادگی در هنگام اشتراک و پیوندها نادیده گرفته می شود. داده ها حاکی از آن است که بیشتر محتوا به سادگی شایسته به اشتراک گذاری یا پیوند دادن نیست ، و همچنین این که مردم در تقویت محتوا بسیار ضعیف هستند. این ممکن است خشن به نظر برسد اما به نظر می رسد اکثر مردم وقت خود را تلف می کنند یا محتوای ضعیف را تولید می کنند و یا نمی توانند آن را تقویت کنند.

درمورد یک نکته مثبت ، من همچنین نمونه های بسیار خوبی از مطالب را یافتم که مردم دوست دارند هم به اشتراک بگذارند و هم به آنها پیوند دهند. تعجب آور نبود که محتوا به مراتب بیشتر از پیوندها به اشتراک می گذارد. دستیابی به سهام بسیار آسانتر است. هر کس می تواند به راحتی مطالب را به اشتراک بگذارد و در بعضی موارد تقریباً بدون اصطکاک است. برای دستیابی به پیوندها ، محتوا باید خیلی سخت تر کار کند. بیایید دریابیم:

  • محتوای نقطه شیرین هم به اشتراک و هم پیوند دست پیدا می کند.
  • قالب مطالب و طول مقاله قطعاً در سهام و پیوندها تأثیر دارد.
  • 85٪ مطالب منتشر شده (به استثنای فیلم ها و آزمونها) کمتر از 1000 کلمه طول دارند. با این حال ، محتوای طولانی فرم بیش از 1000 کلمه به طور مداوم سهم و پیوند بیشتری را نسبت به محتوای فرم کوتاهتر دریافت می کند. یا مردم داده ها را نادیده می گیرند و یا نوشتن محتوای فرم طولانی با کیفیت بسیار دشوار است.
  • قالب های محتوا اهمیت دارند. قالب هایی مانند فیلم های سرگرمی و آزمونها به مراتب بیشتر از آنچه به آنها مرتبط می شود به اشتراک گذاشته می شوند. برخی از آزمونها و فیلمها صدها هزار اشتراک دارند اما پیوندی ندارند.
  • لیست پست ها و فیلم ها به طور متوسط ​​نسبت به سایر قالب های محتوا سهم بسیار بالاتری را کسب می کنند. اما ، از نظر دستیابی به لینک ها ، ارسال لیست ها و اینکه چرا پست ها به طور میانگین تعداد پیوندهای دامنه ارجاع شده بیشتر از سایر قالب های محتوا را دارند. در حالی که ممکن است دوست داشته باشیم از آنها متنفر باشیم ، لیست های ارسال شده یک قالب محتوا قدرتمند هستند.
  • با این حال ، انواع خاصی از محتوا وجود دارد که همبستگی مثبت و قاطعی بین سهام و پیوندها دارند. این شامل مطالب روزنامه نگاری با پشتیبانی از محتوا و نظرات است. ما دریافتیم که این قالب های محتوا هم به سهم بالاتر و هم به لینک های قابل توجهی بیشتر دست پیدا می کنند.
  • تحقیقات می گویند انواع خاصی از محتوا وجود دارد که همبستگی زیادی بین سهام و پیوندها دارند. این محتوا هم سهم و هم لینک را به خود جذب می کند ، و با افزایش سهام ، لینک های دامنه نیز افزایش می یابد. بنابراین ، در حالی که محتوا به دلایل مختلف به اشتراک گذاشته می شود و به آن پیوند می یابد ، به نظر می رسد یک همپوشانی وجود دارد که برخی از محتوا معیارهای اشتراک و پیوند را برآورده می کند.
  • محتوا که در این منطقه همپوشانی قرار دارد ، یعنی نقطه شیرین ما ، شامل محتوا از حوزه های محبوب مانند ناشران اصلی است. در نمونه ما این مطالب همچنین شامل مطالب معتبر ، دارای پشتوانه تحقیق ، روزنامه نگاری افکار و سایتهای مهم خبری بود.
  • در طی این تجزیه و تحلیل متوجه شدم که محتوای نظر از این سایتها ، مانند سرمقاله ها و ستون نویس ها ، میانگین سهام و پیوندها به طور قابل توجهی بالاتر است و همبستگی بالاتری دارد.
  • سهام و پیوندهای بالاتر ممکن است به این دلیل باشد که محتوای عقیده تمرکز دارد و در مناطق حاکم بر روند فعلی مورد توجه قرار نمی گیرد و به این دلیل است که نویسندگان از یک شیب یا دیدگاه خاص استفاده می کنند که می تواند بحث برانگیز و جذاب باشد.
  • به نظر می رسد داده ها از این فرضیه حمایت می کنند که روزنامه نگاری معتبر و شکل دهنده در درون نقطه شیرین محتوا قرار دارد. این امر به ویژه پیوندهای دامنه ارجاع بیشتری را جذب می کند.
  • بیش از 50٪ اینفوگرافیک ها (53،000 نمونه در نمونه ما) دارای پیوندهای صفر خارجی و 25٪ کمتر از 10 سهم در کل در کل شبکه ها بودند. این ممکن است یک روند اخیر را برای تبدیل همه چیز به اینفوگرافیک منتهی به بسیاری از محتوای ضعیف بازتاب دهد.
  • نکته برجسته ، تعداد نسبتاً کم پیوندهای دامنه ارجاع برای آزمونها است. ممکن است افراد عاشق به اشتراک گذاشتن آزمونها باشند اما کمتر به آنها پیوند دارند.
  • به نظر می رسد ارسال ها و فیلم ها در لیست به طور مداوم و همچنین یک قالب محتوا از نظر اشتراک و پیوند عمل می کنند.
  • تصاویر غافلگیرکننده ، غیر منتظره و سرگرم کننده ، آزمونها و فیلم ها می توانند ویروس هایی با سهم بالا داشته باشند. با این حال ، این شکل از محتوا برای دستیابی به لینک ها بسیار کمتر است.
  • ما می توانیم ببینیم که محتوای فرم طولانی به طور مداوم سهم متوسط ​​و لینکهای متوسط ​​بطور قابل توجهی بالاتر است.
  • تأثیر ترکیبی از عواملی مانند محبوبیت کلی سایت ، قالب محتوا ، نوع محتوا و طول محتوا زمینه ای برای بررسی بیشتر است. با این حال ، یافته های اولیه نشان می دهد که وقتی برخی از این عوامل با هم ترکیب می شوند ، سهام یا لینک ها قابل افزایش هستند.

محتوا شیرین

آه

V. چالش ها

                    (اهداف تجاری پشت تولید محتوا)

آ

نکات مربوط به نوشتن مطالب بیشتر:

محتوای پادشاه است ، البته. این سوخت برای تولید سرب و برنامه های پرورشی است ، رانندگی از طریق قیف شما به مشتری تبدیل می شود. اما گرفتن و راه اندازی دستگاه محتوای شما دشوار است. بسیاری از بازاریاب ها ، چه در سازمان های بزرگ و چه از نظر کوچک ، فاقد بودجه ، منابع و زمان لازم برای اجرای یک استراتژی محتوا هستند که بتوانند واقعاً در تمام مراحل قیف هدایت شوند. خوشبختانه ، با یادگیری استفاده از منابعی که قبلاً در اختیار دارید و کارهای بیشتری با کمتر انجام می دهید ، حتی بازاریابان با منابع محدود نیز می توانند محتوای مورد نیاز برای تأمین تقاضا را ایجاد کنند.

اولین قدم ، درک و تأیید مهمترین چالش ها در زمینه نوشتن / تولید محتوا است.

  • ایجاد محتوا با بودجه
  • ایجاد محتوای جذاب تر
  • عدم توانایی در سنجش اثربخشی محتوا
  • عدم ادغام در بازاریابی
  • عدم خرید / چشم انداز
  • تغذیه جانور محتوا

ما در وبلاگ های بعدی خود به تفصیل درباره هر یک از این چالش ها صحبت خواهیم کرد.

 

ششم روندها

                    (اهداف تجاری پشت تولید محتوا)

آ

نکات مربوط به نوشتن مطالب بیشتر:

این یک راز بزرگ نیست که بازاریابی محتوا در حال تغییر است. نه فقط "تغییر" در نوع کمی تغییر ناپذیر. منظورم از تغییرات بزرگ و گسترده دریا است. نکته جالب این است که ما در پیش بینی آینده خیلی خوب نیستیم. حتی اگر این تغییرات را ببینیم و احساس کنیم ، ما کاملاً مطمئن نیستیم که در پاسخ چه باید بکنیم. برای پیش بینی آینده سردرگمی ، می توانید برای پیش بینی آینده بازاریابی محتوا به بررسی های سالانه وابسته شوید. از منظر بالا به پایین ، برخی از این روندها آمده است:

  • مارک های زیادی در بازاریابی محتوا از بین می روند (البته این یک فرصت عالی است)
  • مشتریان شروع به پرداخت هزینه محتوا می کنند
  • مشتریان محتوای بصری را طلب می کنند
  • توزیع محتوا پر هزینه می شود
  • فیلم ها وبلاگ نویسی جدید خواهند بود

این نظرسنجی ها به شما کمک می کند تا آماده باشید.

آ

من به جای این که فقط بگویم ، "اینجا چه اتفاقی خواهد افتاد" ، من هم به شما می گویم ، "این کارهایی است که باید در پاسخ انجام دهید." آماده است؟ بیا بریم.

نکته 19: 71٪ از بازاریابان نسبت به سال گذشته محتوای بیشتری را در سال 2015 ایجاد می کنند و یک چهارم از آنها فقط برای بازاریابی محتوا تعداد بیشتری را افزایش می دهند. این بدان معناست که بازاریاب ها فقط به خاطر داشتن محتوا دیگر از این امر متمایز نخواهند شد - آنها باید از داشتن بهترین مطالب استفاده کنند.

نکته 20: 68٪ بازاریابی محتوای خود را به عنوان اساسی یا متناقض ارزیابی می کنند ، بنابراین اگر زمان لازم را برای دستیابی به یک استراتژی خوب در حال حاضر فراهم کنید ، باز هم فرصتی برای پیشبرد بازی وجود دارد.

 

نکته 21: از نظر انواع محتوا ، 68٪ موفق به موفقیت در زمینه اینفوگرافی ، پست ها و مقالات وبلاگ ، بالاترین نوع محتوای محتوا بودند. باز هم ، باید ببینید که کدام نوع محتوا به بهترین وجه برای مخاطبان ، موضوع یا بستر هدف خود طنین انداز است.

نکته 22: 66٪ بازاریابان اروپایی سهام اجتماعی را اندازه می گیرند. اما تنها 39٪ معتقدند كه قادر به اندازه گیری ROI در بازاریابی محتوا هستند.

نکته 23: از میان سه مقاله دیجیتالی ، خوانندگان در nytimes.com از مطالب طولانی تر ، 3،000-10،000 کلمه دوست داشتند ، در حالی که خوانندگان usatoday.com تصمیم به اشتراک گذاری قطعات کوتاه تر ، 1000 تا 2000 کلمه داشتند. اما ، طول این کلمه کمی ناهنجاری برای usatoday.com است. به طور کلی برای سال ، خوانندگان آنجا تصمیم گرفتند که محتوای فرم های طولانی تری را به اشتراک بگذارند.

نکته 24: نوع مطلوب مطالب برای اشتراک گذاری اجتماعی نیز متفاوت است. پست های "چه" (مقالات با عناوین شروع با "چه") به طور کلی توسط خوانندگان واشنگتن پست به اشتراک گذاشته می شدند. در نیویورک تایمز ، پست های "چرا" بیشتر به اشتراک می گرفت.

نکته 25: بیشترین مقالات در BuzzFeed ، پست های لیست بود که در ادامه می توان مقالات How-To را مشاهده کرد. در مورد نگهبان بیشترین پست های پست چرا پست ها و پست های How to To بود.

نکته 26: محتوای فرم طولانی به طور مداوم عملکرد خوبی دارد.

نکته 27: آینده همان چیزی نیست که بود. BuzzFeed و ناشران اصلی وقتی صحبت از ترافیک رانندگی و اشتراک می شود ، از یکدیگر یاد می گیرند. آنها دائما در حال بررسی کارهایی هستند که در قالب قالب های محتوا مانند آزمونها ، ارسال عکس ، عناوین و درگیر شدن با فرم های طولانی ، آزمایش می کنند. در نتیجه ، اختلافات بین سایتها از نظر قالبهای محتوا ممکن است در آینده به مراتب کمتر مشخص شود.

نکته 28: ممکن است خشن به نظر برسد اما به نظر می رسد اکثر مردم وقت خود را صرف می کنند که محتوای ضعیف را تولید کنند یا در تقویت آن نتوانند.

 

VII بینش

                    (بینش ایجاد محتوا از طرف کارشناسان صنعت)

آ

نکات مربوط به نوشتن مطالب بیشتر:

نوشتن سخت است. نوشتن چیزی که ارزش اشتراک گذاری دارد حتی سخت تر است. نوشتن چیزی که ارزش نگهداری دارد - سخت ترین. هنگام نوشتن فقط یک مسیر از گلخانه تا حرفه ای وجود دارد: تولید . و مقدار زیادی از آن.

اما این یک کار بسیار دلهره آور است ، به خصوص اگر شما یک کمال گرا باشید. شما تمایل دارید که بنویسید مانند کسی که روی شانه شما معلق است ، هر کلمه ای را که تایپ می کنید بازرسی می کند. این هیچ راهی برای کار نیست.

من می فهمم چه فشارهایی می تواند به یک نویسنده وارد شود. نامه های فروش ، ایمیل یا پست های وبلاگی Clunky و زشت. نه چیزی که شما می خواهید دنیا آن را ببیند. به همین دلیل باید سست شوید. شما باید بنشینید ، دنیا را فراموش کنید و بنویسید. و باید خودتان را احمقانه بنویسید. بدون شک وقتی کار شما تمام شد ، می توانید یک تله سالم از تب و تاب بودن روی صفحه نمایش خود داشته باشید. اما اکنون شما باید کاری با آن داشته باشید. ببینید ، من ترجیح می دهم ده صفحه را به یک صفحه ویرایش کنید تا این که خودم را عذاب دهم ، با تلاش برای کامل کردن آن چیز از سطح زمین. پس از تهیه پیش نویس خشن ، می توانید ردیاب BS همینگوی را فعال کنید ، مانند یک جانور بی رحمانه ویرایش کنید و درآمد خود را بدست آورید .

از تجربه من می گفتم:

  • خودت را احمق بنویس
  • التماس کنید که یک نویسنده کهنه کار شما را راهنمایی کند
  • یک حس شوخ طبعی را پرورش دهید
  • ایده ها را سرقت کنید
  • بلوک نویسنده یک افسانه است
  • مثل دیوانه بخوان
  • آزمایش

بیایید از کارشناسان صنعت نیز بشنویم:

نکته 29: همیشه در حالت تحقیق بمانید

برای اینکه صف خود را پر از ایده های عالی مطالب کنید ، باید همیشه در حالت تحقیق بمانید. تحقیقات فقط برای جلسات برنامه ریزی یا نوشتن محفوظ نیست. اگر مطالب را به صورت مداوم انجام دهید ، کیفیت مطالب شما افزایش می یابد ، زیرا ایده ها در ذهن شما ظاهر می شوند.

نکته 30: با صدای بی نظیر خود بنویسید

سعی نکنید شخص دیگری را کپی کنید. محتوای شما باید از یک سبک خاص برخوردار باشد که مختص شخصیت یا برند شما باشد. وقتی صدای خود را توسعه دادید ، تمام نشدید. (نویسندگان هرگز روی مهارت نوشتن خود متوقف نمی شوند. به عنوان یک نویسنده محتوا ، باید مهارت های خود را مرتباً سنگین کنید.) سبک بیشترین امتیاز شما به عنوان یک نویسنده است و باید در طول زندگی حرفه ای خود تکامل یابد.

 


نکته 31: فقط در مورد یک چیز صحبت کنید

هر قطعه محتوا باید یک نکته داشته باشد. فقط یک اولین کاری که باید هنگام نشستن برای نوشتن باید انجام دهید این است که بفهمید نکته اصلی شما چیست. بعد از نوشتن ، دور اول ویرایش این است که اطمینان حاصل کنید که نوشتار شما همچنان در نقط نقصان قرار می گیرد. شما باید بی رحمانه باشید همانطور که ویلیام فاکنر گفت ، "عزیزان خود را بکشید." هر کلمه ، جمله یا پاراگرافی که این قانون را زیر پا بگذارد باید حذف شود - مهم نیست که چقدر آن را دوست دارید.

نکته 32: به همان اندازه که می نویسید وقت خود را صرف عنوان کنید

حتی اگر عنوان با خوانندگان ارتباط نگیرد ، حتی ارزشمندترین و جالبترین مطالب نیز نادیده گرفته می شود. عنوان شما باید علاقه ایجاد کند و اطلاعاتی را که افراد هنگام کلیک از طریق آنها پیدا می کنند پیش بینی می کند.

نکته 33: اولین جمله را بهترین استفاده کنید

حدوداً سه ثانیه فرصت دارید که خوانندگان خود را قلاب کنید و آنها را بخوانید. بعد از عنوان شما ، اولین جمله شما برای انجام کار است. هرگز گمراه نشوید. عنوان و جمله اول شما باید خواننده را به یکنواختی به عنوان اصلی شما سوق دهد. اما چیزی بگویم که باعث شود مردم توجه کنند.

نکته 34: مقدمه ای غیر قابل مقاومت را تهیه کنید

برای مقالات بسیار کوتاه ، این می تواند اولین یا دو بند باشد. برای کتاب ها ، این می تواند فصل اول باشد. اما برای بیشتر محتوا ، این 100-600 کلمه اول است: مقدمه و نکته شما. مقدمه شما بدون اینکه زیاد طولانی باشد باید قانع کننده باشد. باید در مورد آنچه می آیند بدون دادن طلا به دست می آورند.

نکته 35: کشتن اعتیاد به مواد مخدره را بکشید. باور کنید

خوانندگان شما نمی خواهند وقت خود را روی مطالب دقیق و قابل اعتماد تلف نکنید. بنابراین قوانین عبارتند از: بدون اعتیاد به مواد مخدره و کشش حقیقت. هیپ تمایل دارد که احساس کند مردم دستکاری می شوند - و هیچ کس آن را دوست ندارد.

بنابراین آن را پایین. برای کمک به مردم و افزودن ارزش به زندگی آنها ، محتوا بنویسید. برای اطلاع رسانی و سرگرمی از مطالب استفاده کنید. برای فروش از نسخه فروش استفاده کنید.

مردم فقط اگر بتوانند به شما اعتماد کنند شما را به عنوان یک منبع خواهند دید. به همین دلیل است که تحقیق در مورد موضوعات خود بسیار مهم است. اگر یک واقعیت یا چهره شگفت آور را ارائه می دهید ، باید از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. منبع خود را تهیه کنید. اگر از کسی نقل قول می کنید یا به یک کتاب یا گزارش ارجاع می دهید ، به آن پیوند دهید. باور کردن شما را برای افراد آسان کنید - یا آنها خواندن را متوقف کرده و به حرکت خود ادامه می دهند.

نکته 36: نزدیکی به اندازه سرب مهم است

محتوای خوب می گوید چه کسی ، چه چیزی ، کجا ، کی و چرا. محتوای عالی همچنین می گوید "پس چه". اجازه ندهید محتوای شما بخاطر اینکه از ایده ها فرار کرده اید بخار خود را از دست بدهد. در پایان هر بخش از مطالب ، نکته اصلی خود را خلاصه کنید ، سپس به خوانندگان خود بگویید که چگونه آنها از اطلاعاتی که ارائه داده اید بهره مند می شوند. اگر اصلاً امکان پذیر است ، با اتصال آن به نقطه اصلی که در سرب قرار داده اید ، به دور دایره بروید.

نکته 37: تقریباً هر روز بازاریابان و نویسندگان زیادی می خوانم. بدانید که چه چیزی برای آنها مهم است ، نقاط درد آنها چیست و می خواهند اطلاعات بیشتری در مورد آنها کسب کنند. مطمئناً نوشتن در مورد روند صنعت یا اخبار همیشه آسان است. اما نوشتن در مورد نقاط درد - به خصوص مواردی که افراد دوست ندارند در مورد آن صحبت کنند - واقعاً مکالمه را طی می کند.

برخی از پست های بسیار قاچاق من مواردی است که من در مورد فرسودگی نویسنده صحبت می کنم ، "چه باید بکنم" یا چیز دیگری که جذابیت عاطفی تری داشته باشد.

نکته 38: فهمیدم که بسیاری از بازاریابان گزارش های معدودی دارند که به آنها نگاه می کنند ، اما فهم ندارند که چگونه همه داده های شگفت انگیز در کنار هم کار می کنند. و بسیاری از منابع موجود در آنجا یا کمی در سطح خشک ، دانشگاهی و یا بیش از حد فنی هستند. بنابراین سعی کنید از جهت گیری هدف تجاری به Google Analytics نزدیک شوید. همیشه به این خطوط فکر کنید ، باید [x] را برای تجارت خود بدانم؛ از کجا / چگونه می توانم آن داده ها را بدست آورم؟

برای مشتری ها ، من واقعاً دوست دارم بسیاری از توصیه های محتوای من را بر اساس آنالیز آنچه رقبای آنها انجام می دهند ، پایه گذاری کنم. من وقتی کارهایی را که رقبای خود انجام می دهند به آنها نشان می دهم خرید نیز آسان تر است.

نکته 39: ما همیشه با یک بازاریابی محتوا شروع می کنیم ، جایی که رقبا را تجزیه و تحلیل می کنیم و محتویاتی را که مشتری در گذشته ایجاد کرده است ، بررسی می کنیم. این ایده های اولیه را به ما می دهد. سپس با مشتری و آژانس روابط عمومی آنها همکاری می کنیم (در صورت وجود) برای درک اخبار ، رویدادها و تاریخ های کلیدی. پس از آن ما طوفان مغزی - روشی را که دوست دارم هنگام استفاده از طوفان مغزی از لیست چک استفاده کند ، همیشه از خود بپرسید که چرا ، کجا ، چه زمانی ، چه کسی ، چه چیزی و چه موقع محصولات و خدمات مشتری خود را می بینید - این باعث می شود بارهای زیادی از ایده ها باز شود.

 


نکته 40: با این وجود ، در همه موارد جدی ، چندین چیز وجود دارد که می تواند شگفتی باشد. اولین مورد این است که فقط به بیرون بروید و ببینید که zeitgeist درباره یک موضوع خاص چیست. بنابراین ، من از چند ابزار آموزش برای خلق و خوی استفاده می کنم - و معمولاً با این کار شروع می کنم که "اگر برعکس واقعیت داشته باشد؟" یا "اگر یک میلیون برابر بهتر بود؟" یا "اگر کسی از این چیزی نمی دانست چه می کرد؟" . هنگامی که شما از آن جاده شروع می کنید ، می تواند به انواع کوچه های جالب خلاق منتهی شود.

نکته 41: راه دیگر این است که از موضوعی کاملاً متفاوت استفاده کنید - و ببینید که چطور اعمال آن برای شما مفید است. به همین دلیل است که من به طرز وحشتناکی خارج از موضوع "بازاریابی" می خوانم. هر زمان که در یک قفسه مجله هستم برای خرید یک مورد کاملاً خارج از مشاغل یا بازاریابی (شاید بوکس ، یا روانشناسی یا معماری) این نکته را مطرح می کنم. مردم در حال صحبت کردن هستند این یک منبع عالی از ایده ها است.

نکته 42: ما دائماً در حال تحقیق و کار هستیم تا با دیدن انواع منابعی مانند Quora ، کانال های رسانه های اجتماعی ، وبلاگ های ما ، خبرنامه ایمیل و منابع خود ، مخاطبان خود را کشف کنیم. آنچه ما کشف کردیم این است که شما باید انواع مختلفی از این کانال ها را استفاده کنید زیرا همه چیز در یکی از این موارد کار نمی کند.     

نکته 43: اطمینان حاصل کنید که شما در مورد سؤالات متداولی که در مورد محصول ما از مشتری می خواهیم ، درباره مشاوره در مورد غلبه بر موانع و هر چیز دیگری که مورد نیاز شما است ، محتوا ایجاد می کنید.

نکته 44: یک مورد که بیش از هر چیز به دنبال آن هستم شکافهای محتوا در بازار من است و به جای اینکه به آنچه دیگران در صنعت می گویند نگاه می کنم ، من به آنچه مردم نمی گویند نگاه می کنم ، آنچه را که به روشی درست گفته نمی شود ( مردم دوست دارند درباره آنچه در هر صنعت سرنخی ندارند توصیه کنند) و آنچه را می توان بهتر و با جزئیات بیشتر گفت.

نکته 45: اگر واقعاً در بازار هستید ، ایده های محتوا از درختان خارج می شوند و از آب حباب می شوند. اگر در بازار خود نباشید ، تولید ایده ها یک تلاش خواهد بود. بنابراین وارد بازار خود شوید. سعی نکنید محتوا را از بیرون به بازار بریزید.

نکته 46: مردم به یک میلیون مخاطب اهمیتی نمی دهند. آنها می خواهند مانند مخاطبان یک نفر با آنها برخورد شود. به آنچه مشتریان شما علاقه مند هستند تبدیل شوید.

نکته 47: تحقیقات مخاطب فقط خوشایند نیستند. لازم است محتوا مربوط به همدلی مبتنی بر داده است.

نکته 48: اگر به روند بازاریابی محتوا توجه کنید ، می بینید که مردم عمق را ترجیح می دهند. میانگین مطالب با طول محتوا با افزایش طول مطالب افزایش می یابد. محتوای طولانی به عنوان مخالف با محتوای "snackable" چیزی است که یک رویکرد بازاریابی موفقیت آمیز را می بخشد.

آ

نکته 49: محتوای مرتبط بسیار مهمتر از ترافیک زیاد است. اگر شما یک مقاله عمیق در مورد موضوع مربوطه بنویسید و فقط پنج نفر آن را بخوانند ، این یک هدر است؟

بستگی دارد اگر این پنج نفر بخشی از مخاطبان هدف شما هستند - علاقه مند ، کنجکاو و مشتاق یادگیری هستند و اگر آنها را به عنوان مشتری درگیر می کنید ، می گویم مقاله شما به هیچ وجه زباله نبود.

 


نکته 50: اگر به صنعت علاقه دارید ، می توانید مطالب جالبی ایجاد کنید. و اگر می توانید مطالب عمیق را با سبکی جالب ترکیب کنید ، پس کاملاً پیروز شده اید. برای اطمینان از اینکه محتوای شما خسته کننده نیست:

  • رفتن به عمق. محتوای عمیق به ندرت کسل کننده است.
  • داده را رها کنید. افراد مناسب همیشه عاشق یک مقدار مناسب داده هستند.

تنها راه خوب شدن در این امر ، تنها راه برای رسیدن به خیر ، آزمایش و تمرین است. انتظار دارید که 5 تا 10 بار این کار را انجام دهید قبل از اینکه یک ضربه بزنید. شما این کار را بارها و بارها انجام می دهید ، و شروع می کنید به ایجاد حس ششم برای اینکه چگونه می توانید آن عنصر منحصر به فرد را کشف کنید ، چگونه می توانید آن را به روشی منحصر به فرد ارائه دهید ، و چگونه می توانید آن را در وب آواز بخوانید.

خوب ، همه ، من مشتاقانه منتظر شنیدن افکار شما در مورد این نکات هستم. اگر نمونه ای دارید که می خواهید با ما در میان بگذارید ، لطفاً در نظرات این کار را انجام دهید.

…شب بخیر. و ، موفق باشید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟